2012-04-01

Skotertur i skogar

Som jag skrev tidigare skulle vi kanske till tjotti idag och det blevre. Jag, syrran, mamma och moffa med en drös med vovvar från olika håll, dock var det inte det finaste vädret men det dög, åkte till moffas älgkoja. Där grillades det korv och drack varm oboy. Första turen för min del och längtar tills margona & de kommer upp på tisdan, vi kommer ha en så rolig påskvecka/lov! :D Fler grilldagar och massa flum. Förhopningsvis håller snön och inte smälter bort.. 


Härlig resa tillbaka då jag fick köra med en monty sittande framför mig, en stor kälke bakom & alla bekymmer bara försvann och runt omkring mig fanns snötäckta berg, den vita sjön och solen svagt bakom moln. Jag var där i stunden och det kändes som jag kunde köra bort, bort från alla prov, tonårs bekymmer och bara va. Skönt att vi har lov redan på fredag. OM vi räknar bort prov åså, är det en ganska chill vecka. Skriver dag för dag, is inte ta upp det nu.


Har då när jag kom hem sovit ett tag, det var inte så att jag hade planerat det men jag tänkte värma upp min högra iskalla fot som nästan fryste bort och på några minuter var jag borta, dock när jag vaknade kändes det inte som jag alls somnat. I alla fall var det bara att börja med det tråkiga som jag hela tiden vill skjuta upp, plugga till svenskan. Jag ska läsa 40 sidor + anteckningar. Även så har vi då matteprov & NP. :S 


Aja, klockan tickar och jag måste i sängs. G'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar