2012-04-20

Nu e de freeeddag!

 Vilken grym dag det varit. Först lite segt med no & eng/sv men sen på slöjden hade jag flyt ^^ Efter att pusslat hit o dit med tygerna har jag bara tre större bitar att sy ihop. Sedan for mikkis med mig hem, jag packade, duschade och vi fixade oss inför kvällens höjdpunkt. Bussade oss sedan ner med jasse och robin till stan. Vi var på väg mot thai där vi sedan skulle möta upp resten av klassen. Dock inte sanna och ronja. Tyvärr fick vi två bord att sitta i men lika skoj hade jag endå och tror att resten också njöt av kvällen. Har inte varit så mätt på länge. Försökte trycka i mig det sista av friterade kycklingbitarna men det gick bara inte. Det var just så jag fick i mig läsken. Sedan for vi en drös på ca 15 pers till Grand Hotel och var på stand up. Där var det två komiker som fick hela rummet att garva. Tur att vi gick dit, har inte garva så mycket på en så kort stund    Nöjd & belåten. 
Thomas Järvhed (en av komikerna) 
Efter det tog vi bussen hem och nu sitter jag här hos pappa, dricker cola och ljusen är tända. Musiken dunkar och imon ska jag vara med olli, promenera osv. Jomen förresten, klänningen kom nu på eftermiddagen och passar! :D Var lite orolig ett tag men nu är det bara resten kvar att få köpt. 
G'natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar