2011-07-09

Vilken super duper början på dagen!

Hemma från en super bra dag.. eller i alla fall början. Det är ju så att vi, jag och pappa + Rocky for till Nirra. Där vi tänkte att Rocky skulle få bada, få se stället och helt enkelt få fara iväg. Det var jätte fint och det perfekta vädret att fara ut på. Sol och varmt igen. Först råkade han trilla i. Det är djup enda till kanten och han skulle dricka. När vi sedan kastade ut pinnar var han tveksam och ville men var för tveksam. Först fick jag hjälpa han och små puttade ut han några gånger för att han skulle få se att han kan simma. Det är ju så att han har inte badat så mycket. Sen efter några gånger hoppade han i som ingenting och jag menar bokstavligen hoppade i.



Sen gick vi lite runt för att han skulle torka, inge kul med en blöt hund i bilen. Men lill gubben tyckte det var jätte kul att bada. Så när vi gick förbi ett litet vattenhål så hoppade han i.. Om några minuter tänker jag gå på en promenad, montro en längre eller bara runt om på Kilen... :P Sen vet jag inte vad jag ska göra... Kanske går till mamma och ser vad hon gör. Vill inte sitta inne nu när det äntligen är sånt här väder. Aja, syns! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar