2011-07-08

En rikfull dag

Har just nu tittat klart Rio.. Åå den var bra. :) Tidigare idag har jag gjort de vanliga morron sysslorna och sen packade jag. Är ju hos pappa i helgen men bestämde mig för att sova en dag extra. Sen gick jag på en lång prommis med Rocky. Under promenaden ringde syrran och undrade om jag ville följa med till Konsum. Så hon och jag tog bussen 20.16. Väl där köptes då dricka och godis. Efter det gick vi till svanparken där vi kollade på djuren. De har kommit nya kaniner som hon ville visa. Ett problem uppstod innan det.. Ingen koisk var öppen åså... ingen busstabell.. men tillslut hittade vi en. Under tiden då vi letat efter en hade vi sett något konstigt vid gunilla skolan, och det visade sig att där har det börjas måla (el. nått) på väggarna. Såhär-


Sen en halvtimma senare åkte vi iväg med bussen hem. Å som jag skrev tidigare har jag tittat på film. Vet inte vad jag nu ska göra. Kanske tar och läser en stund innan jag somnar. Har inte alls lust att vaka inatt. Menmen man ser väl ;)


Kaninerna i svanparken -


Aja, gonatt ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar