2011-07-07

Tog mig en dusch ute

`Hur mycket jag än springer så kommer jag aldrig ifrån det, aldrig...´


Hm..vars ska jag börja? Äh, tar dagen från början till slut. Först så vaknade jag. Inte så konstigt. Men det första jag hör där jag ligger i sängen är mamma. Hon verkade prata med någon i telefon (som hon då gjorde). Pratade om timmar och dagar.. Verkade ganska sur (å det var hon) Is inte förklara här. Jah, efter att legat där ett tag steg jag upp och gjorde det vanliga. Ute var det rätt så fint väder. Sol och moln, även en skur hade varit förbi. Jag tänkte då att jag kunde gå en prommis med Monty.. hehehe.. I början gick det bra. Fint väder. Jag såg att bort mot dundret var det ösregn.. Fast det slog aldrig att det skulle börja regna där jag var. Hah! ;P När jag just gått förbi humlan (dagiset) så börjar det ösregna, å inte små droppar utan stora. Så efter några sekunder var jag dyngsur. Otur nog hade man ingen jacka på sig heller. Så vi fick oss ett litet dusch, som jag då direkt hoppade i sen. Seriöst det bara rann i ansiktet...hahah.. såg inte klok ut. Men man lever bara en gång så.. :)


I allafall, senare på kvällen blev det att fara till Hembygdsområdet. Det skulle vara trivselkväll och Evve skulle sjunga. Det var några andra som också sjöng och en grupp som spelade på gammalt skrot. När det var slut for vi (evve + h. mamma å pappa) till Sibylla. Åå nu är jag här hemma igen.. Tänkte kolla en film, men jag is nog inte. Känner mig ganska trött. Ögonlocken hänger och jag gäspar en hel del. Ska väl om nån halvtimma ta och sova.. Har nästan alla dagar sovit till tolv...så det har blivit en vana... men ääähh det är sommarlov!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar