2011-07-17

Tjotti och Jasse

Just nu sitter jag här hos Jasse med Mikkis. De spelar l4d och skriker som galningar..men så äre när man dödar zombies. ;P

Har idag varit i tjotti. Jag, mamma, mikkis och hundarna for ut med båten. Det var tänkt att fara till "kalles holme" men där vare folk så vi for till en annan sandstrand i närheten. Där busades det med hundarna och vi rodde lite. Sen när de från andra holmen drog, började jag ro till andra holmen. Under tiden jag rodde stötte vi på Otto, Bjarne och hans ungar. En stund senare badade jag och mikkis kastade pinnar. Några timmar senare av massa skoj åkte vi hem till mig och jag packade, for förbi pappa och sen cyklade vi ner till Jasse. Då har vi under nån timma hunnit fara förbi konsum, fikat och nu, som sagt spelar l4d. :) Aja, ska väl gå och vara social..om det går.. Hejs ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar