2011-07-04

"Gäääässsppp"

Kan inte fatta att jag ännu sitter uppe. Känner mig inte det minsta trött.. bara pytte lite. Gårdagens händelser var att vi (mamma och jag) for först till växthuset och hämtade blommor. Ännu en gång är bilen proppfull, denna gång påväg mot tjotti. Där mamma fixade unorna å jag småbadade( eller mera benen och skvättades ner av dogsen), busade med hundarna och fotade, blev biten och hjälpde mamma. Idag ska vi igen till tjotti, där vid 2 tiden. Undra om Jasse hänger med.. men det blir för min del att jobba. Bära unorna, skrapa och hm...sen får jag väl se vad det hittas på. Just nu skiner solen ute och mamma ska snart till jobbet... Borde egentligen sova... undra om jag kommer orka vara vaken imon..hahahah XD Tänkte ladda upp bilder men avstår nog.. USB minnet är fullt så kan inte överföra bilderna som jag har på datan. Den har blivit rätt så seg... :P

Menmen ska väl ta och sova..så jag får lite sömn..heheheh.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar