2011-07-10

En hel del åska hare varit idag



Jag känner mig som åskmolnen som mullrar just nu...så förbannad är jag! :@ Hon tror att hon äger hela jävla stan. Bortskämd och otrevlig. Kan vara snäll när hon får sin vilja igenom. Jag är så LESS på henne!! :((

Hoh, behövde få skriv av mig. Är bara så irriterad och + att jag har ont i huvve. En fin mix.. hah.. -.- I alla fall så har jag typ hela dagen slappat, duschat och ätit. Där efter fem, eller när det var, får vi ut till ett stället utanför kullen. Kommer inte ihåg vad det heter.. men äh.. Gjorde ungefär samma saker som igår. Rocky badade, jag fotograferade och pappa tog det chill. Nog äre skönt att komma hemifrån ibland. Väl hemma har jag inte gjort nått speciellt. Tagit det lugnt. Tänker inte göra så mycket mer än det.. :P Aja, nu vet ni lite om dagen. Hejs! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar