2011-07-21

Dragen åt <-------:-------> båda hållen...

Jag velar och undrar. Vet inte om jag ska va hemma eller fara till Narken under nästa vecka...men det lutar mera åt Narken. Det är ju så att man har ju lust att hjälpa mamma med sakerna till flottkalaset.. hm.. Känns som jag dras mitt itu. :/ :) menmen får snacka med Evve om saken senare.

Har äntligen börjat vända dygnet och vaknade idag två min. innan alarmet på mobilen skulle tjuta vid 9. Snabbt att fixa sig och sen var vi påväg mot tjotti. Solmolningt men när vi kom fram var det regn. Vi visste inte om vi skulle fara hem, men det klarnade upp och en halvtimma senare skrapade vi ute på holmen. Fast inte så värst länge. Under tiden vi var där så började dåligt väder dyka upp och just innan spöregnet började hann vi innanför dörren. Åå väl hemma har jag, Albert(grannen) + mamma och hans mamma busat med hundarna, ätit och nu vet jag inte vad jag ska göra.. Funderar på om jag ska ta en prommis med Rocky. Aja, får väl se, Hejs! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar