2011-07-11

Bada, bada och bada! Det enda jag vill just nu




Äntligen fick jag bada! ;D Först var det planerat att jag skulle med pappa iväg till ett ställe efter tjotti vägen. Men mammar ringde på morgonen och en tag senare var jag påväg mot tjotti. Jag och hundarna skulle bada som vi gjorde. King fick också följa med. Mamma rodde till en av holmarna och sen vare bara att hoppa i. Det var mest stor hundarna som simmade. Små hundarna bada lite grann. Det var jätttee kul! Kastade pinnar, dök och sprang hit och dit osv. Ni vet nog vad man brukar göra när man badar. I alla fall så fick jag ro hem sen. Vi var ett tag där och senare på eftermiddagen åkte vi hem. Vi hade tur med vädret. Det hade varit mörka moln och lurat men först efter vägen kom regnet. Sen dess här hemma har en skur kommit och gått. Å nu tänker jag se på Psalm 21 & se om den är nå bra. Hoppas det är bra väder imon så vi kanske far igen till tjotti. ;) Aja, hejs till sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar