2011-07-24

Saker börjar falla på plats..

Så vad har hänt på fredag och lördag? Ungefär samma sak. Har varit i tjotti, ute på holmen och målat, skrapat och lyft. Vi behöver lyfta en av husen på flotten, spika fast båda och måla de som är kvar å sen är vi klar.. Det var fint väder på fredag, så jag hade jätte lust att bada. Mamma kom på iden att hoppa från båten och det gjorde jag när vi var några meter från båthuset. Monty hoppade efter med huvudet före. Klumpedunsen min.. :D På lördag var jag så trött under dan när jag var tvungen stiga upp 7, inget jag har lust att göra igen.

Jah, det var om de dagarna kort. Idag vet jag inte vad jag ska göra. På tv visade det att idag skulle det regna och jao.. aaa.. det göre. Men en sak vet jag, imon ska jag till Narken och vara där under hela veckan. Aja, mer har jag inte att skriva så - HEJS ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar