2011-07-08

Snälla ord gör mer än du anar..

Känner mig jätte rastlös.. Sitter här och funderar vad jag ska göra.. Medans jag gör det kan jag väl skriva lite om dagen. Tog bussen 15.24. till stan med Evve. Jag hade första början bara tänkt handla ett ben, lite godis och en dricka men det blev också annat. Vi for först och fikade, sen in och kolla runt på affärerna. Från lindex köpte jag en läppbalsam och på Kaphal, tre linnen för priset av två + att det var rea. Alltså det var 3 för 2 på rean. Två nöjda tjejer gick sedan till bussen som vi for till Dollars. Där det jag skrev tidigare köptes. Först så vare tänkt att ta bussen men det blev bil. Åå..efter det har jag tagit det chill. Helt ärligt visste jag inte vad jag skulle göra. Så det blev tv. Men nu, snart tänkte jag vara duktig och promenera en längre sträcka med hunden. Det har ju varit så fint väder hela dagen - SOL och VARMT! :D Tänkte att jag kunde gå till Malmberget.. men is nog inte så här sent.. åså.

Aja, har inget mer att skriva. Heller inga bilder så ni får nöja er såhär. Ska väl ta och vila till musiken innan prommisen..eller nått. HeJs ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar