2011-07-29

"Mmmmhh..." nynnar jag svagt

Sitter här i köket, med datan framför. Kanske är självklart.. Min musik är - En underbar vän som just fyllt 15! Grattis ^^

I allafall, vad har hänt sedan måndags? Jo:
Måndag- Vi åkte ungefär vid 6 och väl här, packades, hennes mommo, moffa, mf. broder och hans fru kom. Vi fikade och pratade natten lång
Tisdag- Vi for iväg till Luleå, genom Boden. För hennes mamma + hunden skulle med flyget. Där han vi shoppa en liten stund, åt på max och sen hem igen lite efter 4. Direkt till gamla skolan där vi spelade bingo... Evve vann, men ej jag. Men det gjorde inget. Det var en kul upplevelse. Tisdag blev ---
Onsdag- Då gick vi ner till bryggan, där vi badade, solade och fotade. Senare på eftermiddagen fixade vi oss för det var medlemsfest i gamla skolan. Mycket folk var det och där åt vi mumsig mat, Rajraj sjöng/spelade och massa snack. Sen cyklade vi en lite längre bit hem. Hemma bakade vi tårta, evve spelade gitarr och jag sov. ¨
Tosdag- Vi vaknade av att Ingemar ringer. Vi går upp och inne i köket är frukost framplockat med vildblommor i en vas. Först far vi och handlar, sen far vi iväg till Jokkfallet. Där vi äter en lyxigare lunch- Oxfile med rödvinsås och fotar fallet. På eftermiddagen äter vi långfil, bröd och halstrad strömming (icke jag). Efter det fikade vi tårta, dricka och annat gott. Under kvällen, eller mera på natten, vid 12 gick jag och Evelina på en promenad efter strandvägen och mötte på skoj folk. ;)

Det har varit en ROLIG vecka hitills och lär väl bli det resten av dagarna! :)) Vädret har också varit en bonus.. Idag ska vi, det som jag vet, fa på fest, cykla/promenerar och .... jah sen vet jag inte.  Men v hittar väl på nått som alltid! :) Nu vet ni lite om dagarna så ska väl dra och vara social. Hejs! 

Ps- Bilder kommer senare(datan är ganska seg..) :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar