2012-10-10

Vampire Diaries

Hoijja, är en aning trött och ska ännu på det hela ha tvättstuga om nån timma. Måste nog proppa i mig lite socker och mer matte tal.. -.- 

Idag redovisade man på samhälls med jennifer, tove, linda, emmy och linnea. Fick liten chock då man får veta att det är stor rasism i gällivare..osv.. och hennes min då jag sa att jag var därifrån och att hon menade inte alla.. jah.. o näe kan nog inte uttrycka mig här känner jag. I alla fall så fixade vi sen utskrivnings kontona, svenska - där fick vi sluta tidigare på grund av att de tränade musik, (det var en föreställning i våran skola) lunch och sen iväg på gympa. Då hade vi orientering. Gjorde den med Jennifer och Klara. Gick väl bra och tog bussen hem sen. Å imorgon börjar vampire diaries - längtar! :D

 Vampire Diaries Sweeps Poster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar