2012-10-02

My mind is one other things

Tisdag och idag är våran långa dag. Men jag tycker den gick väldigt fort bort. Matten hade vi i en annan sal, måste nog ta hem i helgen då vi har prov nästa vecka. På samhälls lektionen satt jag i biblioteket på en av deras datorer och sökte fakta. Lunchen bestod av italiensk fisk med mos. Funderade om den skulle vara god då jag inte gillar så mycket fisk. Förvånat nog var den jätte god. Sedan iväg på roliga timmen - bild. Då skissade jag lite och på rasten åts det äpple och flummade. Halv 4 gick hela klassen iväg till en Galleria där Magnus Björkbom ställde ut. Vi fick i uppgift att skriva lite om två tavlor. Otroligt fina tavlor! Gripande och fängslande. 



Tog sedan bussen hem och här har man ätit palt och pluggat på nk. Kände mig som en virrig stressad höna.. men nu är det lite bättre. Har bestämt att tills största del av plugget lägga tid på nk nu i veckan. Sen i helgen blir det samhälls & matten. Och om det nu dyker upp annat under tiden. 

Längtar bye the way inte till imon. På gympan ska vi ha orientering. Så det skriver jag väl lite om sedan.. hahha ser mig redan nu vandrade därute, helt lost. ;P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar