2012-10-08

Blända mig inte nu

Måndag igen, kan inte helgen vara lite längre. Men bara 3 veckor kvar innan det blir lov! Idag hade man ingen nk och sovmorgon till 9.50 då vi hade engelska. Efter den blev det fotografering.. fick sitta på klassfotot.. inte det jag hade tänkt mig.. fan.. men det blir väl som det blir.. Sen så lunch och filmkurs. Där kollade vi på våra små filmer och hojja vad skratt & jobbat i grupperna på musikvideorna. Våran kommer bli så bra! :) 

Traskade sedan vidare i ett väldigt mulet väder till Willys och fick stå mer än halva vägen i bussen. Höll på att falla några gånger men balansen verkar inte vara så ur form. Det enda jag hunnit här hemma är att äta, diska, tränat en gång på redovisningen och strax blir det matte plugg. Jomen förresten, läste klart Cirkeln nu efter några månader. Att en bok kan vara så bra. Direkt jag började läsa kunde jag inte sluta. Så måste köpa nästa bok i trilogin. ^^ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar