2012-10-12

Smarrigt skvaller

Kom hem så sent igår att jag ides inte slå igång datorn för att blogga. Gårdagen var verkligen en bra dag. Solen sken och jag fick samhälls inlämnad. Var mycket enklare å skriva ut än jag trodde, heh fick ju lite hjälp. Busskortet är laddat då jag drar hem idag. Å mikkis ska åka med samma buss :) Men hon kommer verkligen inte palla trycket att sitta där i bussen i 4 tim o 35 min. Jah, så sen efter det 2 timmars hålet så skulle vi ha matte prov. Det var faktiskt ganska svårt så blir bara glad om jag får ett E. Dock så var jag inte alls så brydd efteråt då jag nu visste att allting var gjort och jag är fri i helgen! På sista lektionen fick jag börja med ringling. Det är att man ringlar upp en form av lera ex. en vas. Jag började och efter sprickor och fixningar så gjorde jag mos utav allting innan i vi slutade och börjar om igen nästa lektion.. hojja... Sedan väntade jag i några minuter utanför elite stadshotellet på mikkis då vi skulle ränna på stan. Men det blev inte riktigt så, vi har ju inte setts på flera dagar så vi hade ganska mycket att prata om.. vi hamnade i ett fik och pratade i två timmar. Från allt mellan himmel och jord & massa skvaller. Det var också riktigt gott fika, så dit lär man gå fler gånger. Vi for sedan o fixade robins present och sen till hennes lägenhet. Riktigt mysig lägenhet. Tog sedan kvart i åtta bussen hem. 
EN rejält bra dag! 

Å nu sitter jag här, 9 på morgonen och ska om ca 3 timmar vara i skolan och ha 2 lektioner. På nk ska det kollas film, så chill dag. För efter att vi slutat fixar jag till mig och väntar i skolan tills mikkis slutat å så drar vi till hennes lägenhet och väntar ett tag. Innan vi drar till bussen som går kl 16.45, blire också en sväng in i coop. Skriver redan nu, hoppas ni får en bra helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar