2012-10-20

Mamma mia mozzarella, var är min mango?

Godmorgon. Kom ganska sent från mikkis igår och för att jag skulle orka stiga upp i tid idag blev det att gå och sova direkt. Det var en skön sovmorgons fredag och skolan var väl inte nå jobbig, jobbade i häfte på sv och på nk blev det film. Direkt efter att jag slutat möttes vi upp & for runt på stan. Det enda som jag fick hem och ville ha, var boken eld. Andra delen. Trodde inte att jag skulle hitta den så jag hade varit och lånat en bok på biblioteket, helt meningslöst. I alla fall, efter att vandrat på stan blev det en fika och massa skvaller.. heheh.. Sedan en snabbis på ica & inpuls innan vi for till hennes lägenhet. Där laddade vi ner en film, mumsade på godis och efter den for man hem. 


Idag blir det då tvättstuga, läsning och plugg. Har nu en hel del läxor och prov på listan som måste bort. Det kommer nog bli en härlig lördag, solen lyser och tankarna på att vi snart har lov =  !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar