2012-10-06

Under my umbrella, singing



Jah, det blev då inte att fara till malmberget i helgen, utan kvar i luleå. Igår blev en hel dag med chill, gött och film. Idag vaknade man upp vid 10 och åt mig en smarrig frukost framför tv:n. Sen när det inte fanns något vettigt på där och klockan slog väl 12 satte jag mig framför datorn för att hitta någon skojig film. Blev mästerkatten. Kvaliten var väl inte den bästa men duglig. Sedan blev det musik på och började på samhälls. Är nu nästan klar. Lite små detaljer och om jag ska ta med något mer. Så snart en sak från listan klar! Har just kommit hem efter en cykel tur till Ica, handlade bröd & dricka till moster. När jag nästan var hemma igen började det regna. :( Men det gör mig inget. Bara mysigt med det ljudet då man sitter fast inne med arbete och läsning. Skulle inte vara fel med lite ljus på bordet och lugn musik. :)  

Funderar på om jag ska börja med matten först imorgon. Is inte idag.. eller rättare sagt har inte lust alls! Skolan och prov är bara som man får bita tag i och göra det bästa ut av. Inte det roligaste men nödvändigt.. eller har jag helt fel? Aja, ska fortsätta med arbete och sen blir det nog film/läsning. 

Låtar som jag lyssnat på, passande just nu -   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar