2012-10-22

Fotografering i minus grader

Kan ju säga att hela söndagen, igår, spenderades i stan med Michaela. Solen lyste ute och var perfekt för fotografering. Så tog med mig kameran och skyndade mig till bussen, som var helt onödigt då jag kollat fel. Upptäckte att jag kollat på mån-fre.. det var bara att traska tillbaka och vänta till 12.51 bussen. När jag sen kom till mikkis så for vi ut direkt men inte länge då:

  1. hennes kamera inte fungerade.. -.-
  2. vi frös så jävla mycket!
Så vi gick tillbaka till lägenheten och diskuterade huruvida hon skulle fira sin födelsedag. Många argument och det kom ingenvart men inte stannade vi upp för det utan tog på oss skorna och promenerade till dag & bert där vi mumsade i oss varsin smörgås. När tallrikarna var tomma begav vi oss iväg igen och denna gång till Willys där hon handlade. Några timmar senare satt vi och kollade på The Avengers o åt kladdkaka. Vid åtta for man hem. Nog var det en rolig helg! :D 

Imorse var det -10 grader. Har snöat lite idag, och vi hann inte filma på filmkursen. Illa om det efter lovet är mycket snö på backen. Passar inte in i scenen. Men man får väl anpassa sig och komma på något annat då. Hade härlig sovmorgon idag också. Fast ändå mådde man piss efter lunch. Vet inte vad det var för problem med mig.. men nu är man piggare efter att jag promenerat ner till Willys o handlat. 

Dagens/Kvällens planer är plugg, nutella mackor och simpson! :) 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar