2012-10-23

Jag behöver harmoni

Nog är väl hösten en vacker årstid men inte den varmaste direkt. Men inte ska man klaga, för snart kommer den vita vintern. Första lektionen blev utan lärare. Sjuk eller nåh. Vi gick då till biblioteket med matte böckerna och satt där. Hade även en kopp choklad bredvid. Tänkte att det var väl lika bra att räkna i timmen framöver så man slipper räkna hur mycket som helst hemma. Så sen samhälls och efter nk blev jag jätte stressad. Jag, tove och emmy satt kvar och pratade med honom om uppgiften vi fått. Gah, å sen så innan bilden hade jag tänkt gå med jennifer till coop.. hah, det hann vi inte med då det var 20 min kvar till lektionen. Det blev snabbt in på pressbyrån. Under den promenaden var jag på högvarv. Stressad och i panik. Kände hur i helvete ska man hinna med allt. Vill ju inte sitta och plugga hela lovet... men får väl göra upp ett schema. 

Å nu efter att klämt i mig 2 paltar ska jag börja plugga på svenskan och sen blire än en gång nutella smörgåsar och simpsons. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar