2012-10-05

Skrivkramp, gud så härligt

Fredag! Fyfasiken vad skönt att det är att få nk provet gjort. Morgonen bestod av att göra sig i ordning, äta, kollade lite på chuck och pluggade smått. Sen på svenskan for vi till biblioteket, tittade runt och fick ett bibblo kort. De tjugo minuterna före lektionen var jag jätte nervös och gick om o om igenom i skallen. Timmen och de 10 minuterna framöver skrev man förfullt å tänkte. Fick bokstavligen talat kramp i handen! Prov blir ju roligt att se fram emot...höhöh.. men blir nöjd med ett E och ännu gladare med högre betyg. Satt kvar i sista sekund. Niklas kom fram, frågade om han kunde ta provet och jag hann inte läsa igenom allt, hade en mening kvar när jag lämnade in.. ååhh. 

Aja, efter det gick man i duggregn till bussen, lättad och här hemma har jag ätit, bokat tvättstuga, skrivit upp från handlings listan (for på ica, köpte gött till helgen), diskat, tagit bort tvätten och för en stund sen blev jag klar med att kollat filmen Coraline. Grymt bra, dock så tjorvade ljudet.. -.- 

Nu ska jag hälla upp ett glas champis och kolla avsnitt teen wolf. Till er och mig, ha en rolig och mysig helg framöver! Här ska det regna.. så lär väl hamna framför datorn och näsan i någon bok. Det gör mig då inget :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar