2012-10-29

Snuvig

God eftermiddag, som sagt är jag då uppe i Gällivare nu. Hittills har det varit jätte skoj. De är ju så att det är vitt ute. For from kalla höst vindar till vita vintern. Jah, spenderade lördagen med att först chilla och sen for man med mikkis till robin. Han fyllde ju år. Där åts det pizza, kollade film, drog på raggen och var även med emma, jennifer och william. Hoppas han blev glad över presenten vi gav. Sov över där med henne och sen på söndagen for jag ut på två långa promenader med monty & rocky, träffade på Emelie & hennes kille och det vanliga sysslorna. 










Sitter just nu snuvig och har kalla fötter. Kom in för en stund sen då jag varit ute med Rocky i skogen å fotograferat. Kände mig ganska tjock med alla kläder man stoppade på sig.. heh.. det är ju börjat bli kallt ute. Idag ska man också ner till mamma, handla och... sen vet jag inte.. tar väl och pluggar eller nåh.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar