2012-09-16

Undra om de var fulla?



Vilken jävla galen och underbar helg med världens bästa vänner! Har inte garvat så jävla mycket på flera veckor som nu. Fy vad tråkigat att de var tvungen å fara...men har ju en brud kvar här = . Så om jag då ska skriva lite kort om vad vi gjort i helgen: 

Direkt efter skolan mötte jag upp mikkis & vi for hem till mig i nån timma. Sen skjutsade mamma oss in till stan å där mötte vi på alia, jasse & robin. Kramar, vinkar, köpte värdekvitton och gött på hemmakväll. Sedan vidare till bussen och direkt till mikkis. Där tjockade vi oss, snackade om allting mellan himmel och jord. I lördags for vi på stan på dan, fick med mig en cardigan & ett par leggings. Å igen på kvällen för att fa på bio, dock så blev det aldrig av utan vi gick till max o köpte oss varsin lyxshake. Rekommenderas! Spanade en  hel del och de som var där måste trott vi var på fyllan då mitt o mikkis garv ekade rejält. I alla fall när vi kom hem gjorde vi massa skoj osv. :D

Idag på morgonen for det med taxi till stan kvart över 9, mikkis somnade sen om och jag kollade tv tills vi steg upp vid 12, hon tvättstuga och jag städade. Det var så stökit att man kunde trott att vi supit förfullt i helgen...hahahah.. Jah, åså kom jag då hem för nån timma sen, har hunnit äta och fixat lite med grejs. Ska nu snart börja läsa, duscha och plugga på glosorna. :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar