2012-09-20

Om någon slår mig då sprutar det

Då var en månad klar av skolan.. hehe.. nu klara jag ju allt! ^^ 
Haha, i alla fall så började dagen med glosförhör i engelska och sen for jag ner till busstationen med jennifer och fyllde på en tur & retur resa till överkalix. Tillbaka till smedjan där vi mötte upp anna, tove, emmy o linda för att sedan gå mot dagobert's för att äta lunch. Tänkte först att inte kommer väl en macka mätta mig... men där hade jag otroligt fel. Blev proppmätt. Så efter att suttit där ett tag for vi till skolan igen och hade matte i nån timma. Var inte så fokuserad & måste ta hem.. -.- 

Sista lektionen bild, fortsatte med att skissa och lavera. Blev väl nöjd och tog sen halv 4 bussen hemåt. Här har jag ätit, sorterat tvätten och packat. Ska snart traska dit & blir där resten av kvällen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar