2012-09-18

Panik!

Goddag eller godkväll, vad nu som passar dig. Idag på skolan var det lugnt och trött var man också. Att sova kunde vara härligt! I alla fall, denna dag är våran längsta och på det hela så fick jag nästan en stress/panik attack i skolan idag. Det började med att jag tänkte på läxor, prov och sen fick vi sista minuterna av samhälls lektionen en uppgift som jag fatta noll på. Pratade med henne några minuter efteråt för att förstå. Dock så finns de lite som jag måste fråga imon. Så när det hade satt sig på axlarna började jag fundera på hur mycket stressigt det kommer bli, prov (läsning 62-95) och jag vet inte hur jag ska förklara men det bara kom... å när vi gick förbi fiket kändes det som jag inte kunde andas då jag också såg han.. gah.. men när jag och jennifer satt i fiket med varsin kopp choklad kändes det bättre. Å så hade vi då som tidigare bild som sista lektion. Det var verkligen lungande och hann sen med linje 10 bussen hemåt. 
Både då och hemma snackade jag med mamma om skolan, helgen och frågade om vi skulle till stugan i helgen... dum..dum... o det ska vi! :D Sen ätit och för en gångs skull kom jag igång med joggningen. Fan vad jobbigt det var.. fattar inte.. men måste väl vänja mig igen.. fast efter ett tag på stigen började det kännas bättre. Sen in i duschen och nu ska jag göra lite på läxorna, lyssna musik och kanske kolla ett avsnitt av teen wolf eller läsa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar