2012-09-12

Nya bitmärken

Goddag! Idag var en regnig morgon och solig eftermiddag här i luleå. På skolan började man med samhälls, satt där o höll nästan på att somna och sen svenska där det pluggades till provet. Sedan stå i en lång kö utanför matsalen.. riktigt hungrig var man och så fick man vänta.. höhö.. nemen i alla fall när det var slukat så gick vi upp till skåpen, hämtade väskorna, for till bibblo (choklad) och sen till gympan som dock bara blev en 25 min. teori lektion. Nog blev jag lite irri. Hon hade glömt och informera. Jag som är taggad å ha gympa. Jah, jag, linda och tove for till bibblo o jag satte på mig hörlurarna och började plugga på svenskan då vi har prov nu på fredag. 

Väl hemma igen möttes jag av hundar och en morsa. Busade med de (fått nya vackra bitmärken av monstret) och ätit fiskpinnar. Ska nu snart till tvättstugan och sen till skolan. Föräldramöte.. Efter det blir det sista maskinerna i tvättstugan och om man hinner, lite plugg. ^^ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar