2012-09-04

Halv 5

Början på tredje veckan är i gång. For till skolan i solsken och lämnade den i spöregn.. hojja.. Där hade jag först matte i nån timme.. var ju verkligen pigg på det. Sen skulle vi haft samhälls men det blev inget av det och jag, jennifer for till Linda. Var där ett tag o sedan pallrade jag och linda till lunchen, stan och sen tillbaka till naturkunskapen. Då fick vi i grupper undersöka en låda och komma på vad som fanns i den osv. När den lektionen var slut for jag och jennifer till bibblo - choklad. Några minuter senare var vi nere i norrbottensteatern, i ett av magasinen och hade bild. Halv 5 vandrade vi sedan längs vägen i då ösregn. Yeey... :/ Vi for åt olika håll och jag for ner till resebyrån å köpte mig en tågbiljett hem till helgen. :D Tar vara på chansen nu när vi inte har någon no på fredag, i alla fall inte vi som hade igår. 

Väl hemma igen efter att suttit på en överfylld buss, började jag koka palten och förbereda disken, packat gympa kläderna, moster kom hem och nu sitter jag här framför dator & diggar musik. Funderar om jag ska börja smått på läxan.. ?  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar