2012-09-26

Lilla bebis

Onsdag redan.. Känns som tiden bara springer ifrån mig med sååå stora kliv. Idag så började man då skolan med att nästan missa bussen och sedan samhälls. Då gick jag till biblioteket och lånade en dator. På svenskan var vi utan lärare å vi fick i uppgift att läsa vidare på böckerna - ingen ansträngande timme. När den då var över, tog oss en kvart mer rast och for till lunch. Riktigt gött vare och sen tillbaka till skolan, klassråd i några minuter & sen traska vidare till gympan. Där fick vi jogga några varv i en likande 8. Efter varje rundtur tog man då pulsen. Märker att jag blivit mycket bättre på att jogga nu när jag fått kläm på tekniken osv. 

Men man känner lite press på sig då vi ska kunna jogga en mil om ungefär ett år. Så det har väl sporrat mig att nu jävlar är det bara att träna. Ganska bra i å för sig. Direkt efter det fick vi i alla fall sluta och nu är jag då här efter en måltid vårrullar. Ska om ca 1 timma lasta händerna med påsar och gå till tvätt stugan. 

 Inför kvällen kan jag redan nu skriva att då hamnar jag framför tv med två mackor med nutella på & juice. Nya simpsons avnitt! ;D Jo, förresten så snackade jag med papi igår. Hade redan ihelg tänkt slå han en signal. Tror han måste tänkt samma sak. Vad skojig fredag det kommer bli, dock så blir det en resa på 4 timmar 35 minuter med buss. Kommer nog vara ganska trött.. och så ska vi vara hos pappa i helgen. Yeyy, saknar ju alla & min underbara bebis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar