2012-09-05

Tralalala

Snart ska man ha tvättstuga och fan för skolan. Seriöst.. vi hade inge samhälls idag, skulle tagit sovmorgon. Men så är det när man inte får någon information. Tydligen finns det en anslagstavla där det står om läraren är sjuk osv... gahh. Aja, jag och linda gick till bibblo. Jag köpte mig en god choklad dryck o kollade sen i olika bild böcker. Tillslut så hade 2 timmar gått och då hade vi svenska. Där skulle vi börja fundera ut tema, motiv mm till en skönlitteratur som vi då ska skriva. Jag hade redan innan hon pratat klart börjat skriva. Fast måste nog renskriva den sen. Även skrev vi ett "prov" på läsförståelse och har ett prov nästa fredag. Yey... :/ Duktigt nog gjorde jag bort nk läxan redan igår så jag slipper tjorva med den senare. Lunch - kyckling & ris. Å sista lektionen var gympa. Först fick vi jogga en sträcka fram o tillbaka. Huvudövningen var lacrosse. Äntligen fick jag springa. Trodde att jag skulle klanta mig rejält när jag aldrig kört det tidigare. Men det var jätte kul när jag väl kunde det sisådär bra. :) Klassråden som vi ska ha var tredje vecka ska vi vara själva på och hålla igång (alltså utan lärare för er som inte förstod). Voj vad kaoz.. ^^


Som sagt har jag då tvättstuga om några min. och känner mig ganska seg..så lär väl storkna när jag äntligen blir klar där.. -.- I stort har dagen varit bra och rolig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar