2012-09-19

Ryggont

Kom hem för ett bra tag sen och har då hunnit äta, göra klart nk läxan och vilat en stund. Under skolan har jag då varit på samhälls kursen och vi fick uppgiften mer förklarad. Har då bestämt mig för barnäktenskap. Efter det en kvarts rast innan svenskan skulle börja. Salen var öppen och jag & anna satte oss i de svala fönsterna. Vi fick läsa berättelser om mumintrollen medan en efter en fick prata med läraren om provet osv. Fick ett C på det. Fast jah.. hon hade inte stoppat något betyg men om hon skulle gjort det fick jag då ett C. Nöjd tjej for med gänget på lunch, en kopp choklad och sedan gymnastik. 

Kände mig ganska seg och har ont i ryggen från igår åså.. men inte blev det något problem. Först gick vi en sträcka och joggade tillbaka. Gjorde lekar och sen fick man antingen köra fotboll eller springa. Ungefär hälften av klassen sprang och resten var kvar, inklusive mig. Vi var på lag och sparkade i en ring fotbollen och sen höll man hand med en person och försökte med laget sopa ner de andra lagets koner. Å till finalen spelade vi fotboll på storplan. Var ganska trött efteråt.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, läsa, plugga, kolla tv avsnitt, duscha.. får väl se vad jag känner för om ett tag. Är ju inte det finaste vädret ute.. -.- 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar