2011-12-07

Throw me to Paradise

Grym låt och det var även dagen idag, typ.

Först duschar man tjugo minuter innan man ska springa ner till bussen och på skolan skrev man ut Hk läxan. Sedan bar det iväg dit och ha provmiddag med Sandra. Jag gjorde varmrätten- Köttfärsrulle och Sandra efterrätten- Bärmousse i chokladskålar. Gott vare men bara "lite" stressigt på slutet då vi fick trycka i oss efterrätten...så ni kan lista ut resten. Sen var det matte och då fortsattes det med rymdgeometri. Klockan 11 tränades det på lucia och 12 hade man SO prov. Tror det gick ganska bra på det. När det var klart väntade jag 40 minuter och satt sedan i Malins klassrum med mamma och Jeanette, då vi pratade om gymnasium, bostad osv. Väl hemma har jag inte gjort så mycket, chillat och gjort det vanliga hemma sysslorna. 

Skönt att man för en gångs skull inte har så mycket att göra efter idag och jag kan bara slappna av. På lördag far man med tåg till Luleå och kolla på skolorna (öppet hus) med Jasse och Mikkis. Bra att få se hur skolan ser ut (lärkan - estet) och få en känsla på om detta är något som jag verkligen vill. :D 

Aja, ska väl natta' så G'natt  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar