2011-12-21

Christmas soon

Så om ungefär 1,5 får man jullov! :D Sååå härligt. Har planerat att ta det chill, promenera lå---------------------nga turer och ha ett så bra lov som jag kan få. Och till helgen är det julafton.. redan? Var det inte nyss sommarlov.. Ojoj, har heller inte köpt en enda julklapp till någon.. fast det är lugnt för jag vet precis vad jag ska köpa till alla...heh


I alla fall så har jag idag på skolan städat, sett 6, 7 och 8:orna spela innebandy och vi blev nedspolade av lärarna. Dock inte bokstavligen. Det var så att vi skulle möta de i fotboll. Fan de fuska och tacklades rejält men det stoppade inte oss. Tycker vi var GRYMMA! :) Efter det åt man lunch och tog bussen hem. Här hemma har jag tittat tv och ska nu vattna blommorna, ge mat till marsvina, äta och sedan damsuga rummet. 
Imon har man även massa att göra, men det skriver jag mer om då. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar