2011-12-04

Life isn't easy

Söndag och jag sitter i mitt rum, ny duschad och funderar på ett å annat. Saken är ju den att man inte skrivit på länge.. har märkt att man börjat bli dålig på uppdatering. Många orsaker och det is jag inte ta upp. Istället beskriver jag om veckan. Måndag vet ni redan.. och skolan vet ni också..
Tisdag: Kom hem till ett ovanligt tyst hus. Ingen var hemma och jag började direkt med att göra klart engelska berättelsen, det jag han, för for till stallet då jag red Fabbe. Vi hade hoppning och det gick bra. Sedan fortsattes det med pluggningen. 
Onsdag: Även då så blev det pluggning och mamma kom hem med fynd. Vi for också å handla. 
Torsdag: Våran klass och myran for till LKAB på en tur runt där hela dagen. Helt ärligt så for allt de sa in i ett öra och ut i det andra. Vissa stunder hörde jag knappt nått på grund av alla andra ljud som brusade. Men det var då allt ett stort företag och något som jag kanske kunde jobba på.. Väl hemma gjorde jag klart läsloggen och for förbi jasse för att träna prao redovisningen som vi hade nästa dag.
Fredag: Och den gick väl bra, på matte provet fick jag VG - och inlämningar. Hemma blev det mys framför tv och packning till pappa då jag är/var hos han i helgen.
Lördag: Då for man 11 till Tjotti med mamma och mommo. Vi for på promenad med hundarna, pyntade med julsaker och for hem först 8 på kvällen. Det var soligt väder och inte det minsta kallt. 
Söndag (mer): Först stallpass från 7-14. For till mamma, hjälpte henne att bära ner syrrans bokhylla ner till källaren och städa där och även flyttat möbler i syrrans rum. Sen gått till pappa och ätit. 


Under veckan har snön nu verkligen fallit ner och 4 december (knappt nå snö innan det)..Bättre sent än aldrig.. hahah ;) I alla fall ska jag nu ut med hunden i snöstormen så  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar