2011-12-09

I need som EXCITEMENT!

Äntligen fredag! :)
 


Idag var en lugn skoldag med alla grymma. Vi jobbade med matten i nån timma för sen kom svy och informerade om gymnasium. Jag har bestämt mig att det blir Estet och efter det eller som tredje val Hantverksp. Längre än så har jag inte kommit. Vid 11 åt man lunch och sen redovisades dramana vi gjort i grupp. Det var jag, Sandra och Sara i en. Tyckte det gick ganska bra men missade första.. hahaha det var så att jag och Sandra hade gått upp till Malins klassrum (där vi höll till hela dan) för att träna. Halv 12 skulle vi samlas men ingen kom. Inte tänkte vi på det utan fortsatte. Plötsligt ringer Sandras mobil och tydligen skulle två av grupperna redovisa där nere. Men vi såg sen det Jonas hade filma. Alla var grymt bra på bara en dags arbete. Vi var sist ut och jag han börja säga lite då Jonas säger att minnet är slut. En stund senare börjar jag om och hann igen säga lite då minnet tog slut igen. Tredje gången gick det. Sen när vi slutat efter 12 spelade jag och Jasse pingis.


Har under hela dagen haft träningsvärk från gårdagens gymnastik pass och mitt i allt när vi spelade pingis så började vänstra armbågen börja göra ont att böja. Inte kul, då det påminde om när jag fick ha gips på malmsta tiden då jag hade ramlat och kunde knappt böja vänstra armen åt vissa håll. Några dagar senare kom jag då tillbaka med gips till skolan.. inte kul :/ 


I alla fall så har jag här hemma tagit en bokhylla från förrådet till mitt rum som nu är mitt lilla projekt. Håller på att fixa och möblera om. Sen latade man framför soffan en stund innan jag gick och vilade i 1 timma. Kommer inte på hela helgen få nå sovmorgon. 


Lördag: Klockan halv 7 stiga upp och fixa sig, 8 far man med tåget mot Luleå med Jasmine och Michaela. Kommer bli så KUL! Vid 11 ska vi vara framme. Då går vi längs storg. mot skolorna för att fara på öppet hus. Både på Lärkan och .... vad nu den andra skolan hette. Äta snabbt och fara förbi någon affär för att sedan ta tåget kvart i 3. 


Söndag: 8 på stallet för att hjälpa till som personal till Lucia som sedan är klockan 3. Har tidigare inte hjälpt till så får väl se vad jag får göra. Lär väl vara där hela dagen. 


Så nu vet ni lite smått om dagarna framöver och det får ni nöja er med. Vet inte om jag is blogga i helgen men jag ser väl... Nu ska jag ut med hundarna, upp till pappa och vidare mot Jasse så Hejs! ;P 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar