2011-12-12

Stressad

Har hela dagen idag tränat på lucian och dressyr programmet. STRESSAD TILL MAX! Fick idag en vers som jag tydligen ska läsa upp. Jag känner mig förvirrad inför imon. Vet knappt nått och funderar hur fan det ska gå... hojja. Vi ska först på företagscentrum och energi gymnasiet. Då ska jag inte sjunga. Därefter sjunger vi i kyrkan och sen för särskolan. Lite nervöst är det då jag helst inte vill stamma upp eller säga fel.. :/ Men det går nog bra och snart är det jullov! ;D

Nu när rummet är klart och snart julafton har man en sån där julkänsla. Dock vet jag inte alls vad jag ska köpa för julklappar till alla. Nästa helg blir att fa och kolla de tror jag. Sitter här i rummet med dämpad belysning, radion på och funderar: Imon=? Hahah.. aja ska väl göra lite nytta istället för att lata mig hära. ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar