2011-12-23

Hush little baby don't you cry...

Så vad kan jag berätta om dagen. Har inte gjort så mycket speciellt. Kollat film, gått på promenader, handlat och varit förbi Tjotti (moffa fyllde år igår). Första dagen på lovet blev en mera lugn dag tvärtemot imon. Jag behöver stiga upp senats 8 och sedan rensa burar, julhandla - både med mamma och vännerna senare på dan, göra kort, duscha, fara upp till pappa och massa andra vanliga saker man gör under dagen, som att äta. Jah, ni fattar. :P


Fullt upp imon som sagt och dagen efter det äre julafton? Wow, vad tiden går otroligt fort. Känns som jag verkligen inte alls hinner med. Å heller har man inte ens sagt vad man önskar sig.. borde kanske göra det..äh :)

Sitter just nu här i mitt lilla rum, musik dunkar lågt i högtalarna och huvvet funderar på hur jag i alla dar ska hinna med allt imon och ögonen vill sova så.. g'natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar