2011-12-25

Natt-tråk

Inget att göra så bloggar lite. Det blev inge Luleå idag, utan far imon klockan 6 på morron. Tänkte skriva lite om dagen. Jag har varit på promenad som jag skulle, både med Monty och Rocky. Tycker jag har varit ganska hurtti de senaste dagarna. Även slappat framför tv och känt mig ganska seg & trött. Rensat burar och sett hur Joppe rymt flera gånger.. haha :) For till frissan (Sara), kolla sminket och gick upp till pappa senare på kvällen. Där har vi snackat, jag tog ut fågeln som tyckte det var kul, flaxade å kraxade.. dock så for hon in i buren snabbt. Så istället fick Bubblan komma ut en sväng och skutta. Även hon tyckte det var skoj och gjorde lite små bus skutt då och då. Vid halv 10 for jag hem och här har jag ätit kvällsmat. Kom på hos pappa att jag inte har ätit nå middag och magen har inte på hela eftermiddag kurrat... så min kvällsamt blev macka med ost, gurka och köttbullar på + dricka till. :P 


Aja, om jag nåååggonssin ska orka upp imon så måste jag börja fixa mig till sängs.. är en liten sjusovare ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar