2011-12-17

Jag bryr mig inte nå mer!

Vilken rolig och härlig kväll med grymma människor. Har varit på nordan, x-mas party och dansat så mina fötter värker.. hahah :) En av det bästa kvällarna i år. Kommit hem för en stund sen och känner mig lite smått trött. 


Kanske ska skriva lite om torsdagen. Då var man i skolan från ca 13-21 och under den tiden for man runt som en virrig höna fram o tillbaka. Visste inte alls vad vi egentligen gjorde där då jag, jasse, mikkis och Emmma hade på onsdagen gjort efterrätten. I alla fall så fick vi i uppgift att göra namnlappar åt alla klasser och även så byttes det om till kvällen. Kvällen blev otroligt bra och alla verkade ha det skoj.. ;)


Har inte skrivit att nu i veckan har vi haft elevens-val vecka. Måndag hade jag bas och julbakning. Tisdag - lucia, fy vilket helvete det var att ta bort all sterin som satt fast i håret.. hojja.. :/ Mindre kul. Onsdag, hk och bowling. Torsdag vet ni och nu idag/igår har jag haft träning på gymmet. Första gången jag tränat där. Är inte gym typen utan promenerar åså.. :P


Imon blir det att fara och kolla på när Jasse far med sin grupp uppvisning i Svanparken. Får se hur det går.. annars har jag inte nå mera planer för helgen..eller jo att vara med Olli. Aja ska väl sova om jag ska komma i tid imon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar