2011-05-29

Söndag..redan..

Idag så har lillsyrran farit iväg på klassresa till Stockholm. Gissa om man är avis, vill ju också dit. :) Efter att lämnat av henne for jag och mamma till mommo och hälsade på. Jo, just det, jag och syrran for först till handelsträdgården och köpte tre rosor som hon kan ha i trädgården innan. Det är ju morsdag idag. Sen for vi hem till mamma och gav de + en magnet & en uppmuntransbok. Hon blev jätte glad, det var ju så att hon önskat sig rosor. I alla fall så efter det for jag upp till pappa och har tagit det lugnt, fortsatt med so som jag kollade igenom. Har lite att fixa. Förutom det har jag inte tänkt göra något speciellt. Bara sitta här på soffan, lyssna musik och jaa... nått. Skola imon = :( Fast det är ju bara två hela skoldagar kvar, tur nog. Em... avrundar här och hoppas på sol! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar