2011-05-04

Rubrik

Skriver lite sammanfattat vad som har hänt idag - Skola, konfa, ätit, varit med Jasse & pluggat och sen varit ut en sväng med Rocky. Fick tidigare ett sms om att mitt kort har spärrats för att jag har inte laddat det på 6mån! Hehehe... så tänker lägga in pengar imon. Å så var det prov imon, tyska grammatik Är ganska hey på det men.. ska nog plugga lite mer. Evve ärr lite kul, hon tycker att jag, jasse och Mikkis är ute nördar. x) Jag trodde bara att vi var galna men då var man visst båda.. ;)

På fredag missar jag HK för att fara iväg till Överkalix (stugan) och sedan till Luleå på lördag. Annika fyller år så vi blir där till söndag. Skönt att jag slutar vid lunch. :D Kanske far och shoppar lite också. Men ska väl ta och plugga lite så jag inte får omprova ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar