2011-05-09

Åkte från sommaren till vintern...

Jaha då är man hemma från stugan tillbaka till verkligheten. Rubriken talar ju allt. Det var nästan sommar där i Överkalix. VILL TILLBAKA! Varmt, gröna knoppar och hääärrlliiggt.. =] Trodde ju att vi skulle sova i Luleå men så blev det inte. Utan vi var bara där över dan å inte for vi på stan ): å sen vare bara tillbaks till stugan. Jag gjorde en hel del där, fotade, prommade (en hel del) och bara tog det lugnt. Det kändes som om vi hade sommarlov och jao.. det får vi SNART! :DD
Igår när jag kom hem vare bara att fixa sig snabbt för senare den kvällen for jag på bio med brudarna. ;) Filmen water for elephants - en skit bra film. Både bra och hemsk.

Idag var det den första prao dagen på dagis. Hahahah jag och jasse är ju så bra på det hära. Först kommer vi en timma tidigare och slutar en tim. senare. x) Men det var en jätte skoj och många kommer ihåg mig :) Nog var ett bra praoval allt. Om ett tag ska man till Jasse med Evve och jobba lite matte, osv. Just nu har jag skrivit klart engelska redovisningen och lyssnar på spotify. Det suger att man bara har tio tim. och högst fem gånger på en låt.. :(( Jajaj, ska väl ta och fortsätta med livet. Synes imon ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar