2011-05-22

Kratta hit och dit i den stekande solen

Nu sitter jag här i trädgården och nöt av solen..men nu har det blvit molnigt :( Har tills nu krattat gården. Där vi har trädgården. Sen så har jag lekt med Monty och planerat middagen och efterrätten. Det blir tacos och chockladbollar med jordgubbsyoghurt. Det kommer bli kul att laga men inte att diska bort allt sen.. ;) Varför skulle det bli molnigt och kallare, det var ju så fint nyss.. I alla fall så ska man på bio senare ikväll med Jasse, Evve och kanske Mikkis. Det har varit från ons-sön att man kan gå på filmen

i 3D


Annars har man väl inte nå mer planer för dagen. Bara att jag måste räkna matte. Har prov på tisdag. Bläää... men det är det sista provet för iår, tror jag. Men men ska väl fortsätta med mitt så skriver jag väl senare om filmen eller nått... jo en sak - JAG VILL HA SOMMARLOV NU!... som vi snart får :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar