2011-05-28

Äntligen, snart är det slut!


JIPPPPPIIII!!!! :DD Check på avslutnings kläder. Det blev en klänning från lindex.. hade lite problem med att hitta en klänning. Seriöst, varken på nätet eller på affärena hittade jag någon som jag gillade förutom den jag köpte igår. Jag skriver om hela fredagen:


Jah, först vare skola och jag blev klar med kuddfodralet och innekudden. :) Sen lång städning på hk som inte var så farlig som de låter... städning.. haha :P I alla fall så hade jag, jasse och mikkis planerat att fa på stan och evve hängde med. Vi tog bussen till stan och av hoppade också emma så hon hängde med. Sen så for vi runt hit och dit. Vi träffade Julia, Alia och Sanna som senare "stakade oss" eller nått men de typ kom lite då och då...hahaha x) Jag provade en klänning och alla bara jaa den och när jag provade en annan så sa alla neej inte den och jag höll med. Den var ganska tantig. Så jag provade den första igen och då var hela gänget, vi och sanna, alia och julia som publik.. kul.. Jag köpte den och jag är vädigt nöjd. Sen så kollade jag på morsdag present. Vi fikade också där i mellan. Sen så på kvällen hade vi "tjejkväll". Kolla film och snackade. Det var jag, mikkis, evve, emma, jasse och julia å alia men de trog efter en stund. Först efter ett for jag hem.


Jah det var igår och idag så for jag, evve, mikkis och jasse en snabbis på stan och sen hem för att äta (pizzza) muumss :D och skrivit so hela dagen. Yeeeey! Äntligen, tror jag, är jag klar. Har haft det ovanligt nog svårt att komma på hur jag ska skriva och vad under veckan. Men nu så har jag skrivit och den blev nästan två sidor lång. Få se om jag ska skriva mer. Det är så, allting går mycket bättre hemma i lugn och ro. ;) Har nu tänkt titta på två vamp. avsnitt som jag missat. Så skriver mer i mon, hejs :)




PS: Är så less på det här piss vädret. Kallt och regn.. kan det inte bli sol nu i några dagar, speciellt då vi far å tältar och helgen då vi har skolavslutning! :( :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar