2011-05-05

Kan det bara bli fredag!

"Gääääässsp" ska strax gå till sängs men tänkte bara skriva lite om helgen. Vad som händer och så. Imon går jag till lunch och sen hem då jag packar. Efter det åker vi till Överkalix, stugan, där vi sover över till lördag. Då bär det iväg till Luleå till Annika. Hon fyller år. Firande och kanske en sväng på stan. Söndag bär det iväg hem.

Nästa vecka har vi prao. Skönt, det är ju nästan som lov. :) Fast vi har en hel del att träna till, eng. redovisning, so prov, matte prov och redovisning av prao. Säkert har jag glömt något, men äh... I alla fall så har jag idag rensat burar & dragit till malmsta. Där jag och Jasse spelade pingis. Sen så hamnade jag framför datan och jah, nu sitter jag här. Japp nu vet ni vad som händer i helg, så gonatt på er! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar