2011-05-25

Rubrik



Igår så skulle vi på ridlektionen ha teori, men ingen kom.. och Joanna for hem. Så jag fick en privat lektion av Bea. Tränade sitsträning åså. Idag har jag gått till skolan och lektionerna flög förbi. Jag slutade klockan 12 för vi kunde jobba hemma...host... Alltså jag, Jasse och Mikkis gick till Jasse och vi skrev lite på so..men inte länge. Mikkis for hem ett tag senare och vi satte och lyssnade på musik. Sen åt vi och Alia kom. Jojust det Julia var en stund med oss innan. I alla fall så efter ett tag av studsande på studsmattan så skulle vi hjälpa till med att dela ut kometen här uppe på kilen. Efter det så skjutsade de hem mig och jag tog ut utemöbler, mixade en dryck och nu sitter jag här ute i det soliga men inte så varma vädret och lyssnar på spotify. ;P

Grönskan slår ut nu ordentligt och jag LÄNGTAR till då jag får sommarlov. Träden har fått massvis med blad och jag kan bara tänka på stugan och att det är bara två veckor och två dgr innan vi får lov. Planen på vad vi ska göra efter avslutning är att ett gäng, vilka nu det blir far till kullekoisken och äter mjukglass. Sedan far vi, de som vill till Mikkis och har en övernattning och badar å nått. Men planerna kan ändras.. Från då till nu. I morgon har vi basdag och börjar halv 10 och slutar, jah när väl det var. Skönt, kommer nog bara jobba so. Vi har bara en redovisning kvar sen är allt sånt där klart. :DD Nästa vecka är vi lediga halva ons. hela tors å fre. och på måndagen v23. Skönt. :) Menmen ska väl ta och gå in. -HeJs-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar