2011-05-26

Bara så GLAD just nu!

"Snark....snark.." oj somnade jag? :P

Idag så hade vi basdag på skolan. Jag, Julia, Mikkis och Jasse gick till skolan idag. Men det var mycket kallar idag än igår. Det gick seriöst piss att jobba so. Jag fick typ panikstress.. Jag såg hur alla kom igång och klara medans jag satt där med ett tomt vitt papper. Men jag kom tillslut efter många gånger suddande på några meningar.. :) Sen så när vi hade Malin fick vi i uppgift att komma på ideer på hur vi skulle kunna med 50 000kr förvandla området kring skolan åså. Vi gick ut och jag, evve, mikkis, elin, moa och jasse hade en detaljrik diskusstion om det. Som att man kunde måla bostäder med roligare färger, en park osv. Efter en snabb återsamling så slutade vi. Hemma har jag:


  • Rensat buren

  • Ätit

  • Sovit

  • Gjort HK uppgiften

och nu sitter jag här igen framför datan och lyssnar på spotify. Ska väl som vanligt snart dejta kudden. ;D Jaja, imon blire skola, stan med Mikkis och Jasse..å sen ser jag väl. lär väl sitta hela förbannade helgen med so:n :( Inte kul alltså... Men vill man ha betyg så måste det göras. Gonatt och sov gött. X-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar