2011-05-14

Nananananana...batman

Jahaja.....ÄNTLIGEN har man tagit konfirmationen. Bara nattvarden kvar, som jag/vi tar imon. Jag tänkte inte så mycket på det hela men..när vi sstod där bakom dörrarna, några sekunder innan så började jag bli ganska pirrig.. och när de öppnade dörrna då jag såg allt folk... då blev jätte nervös. Kändes lite läskigt att gå där igången mellan alla. Allt gick som rinnande vatten och efter några upp och ner, fram och tillbaka. Prat och sjungande så var vi klar och då återstod bara fotograferingen kvar. Men det var ju lite kul. Fick i present pengar och ska med de köpa ett halsband som ett minne. Jo just det, vi fick också ta emot våran bibel.

Efter det så for man hem och fikade tårta. Å resten av dagen har man tagit det lugnt, gått ut med hunden & nu tittar jag på Eurovision song contest 2011. Tycker att alla var ganska bra. Fast några var bättre än andra. Undra, undra vem som vinner. Men, men nu ska jag väl ta och fortsätta titta. Så skriver imorgon :) Goodnight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar