2011-05-03

Ett och annat


Hej å håå nu seglar vi bort härifrån.. ne okej det går väl inte men jag vill utomlands. Fast nu kommer sommaren så då får man, troligen, värme och sol. Har så många planer på vad jag kan/kommer göra i sommar. Det är bara 38 dagar kvar sammanlagt och 23 skoldagar, om inte mindre till skol avslutningen.. Härligt!! :D


Idag har jag under eftermiddagen ridit, red Lector. Annars har man inte gjort nå speciellt Bara varit i skolan, jobbat och skrattat.. inget ovanligt. Men, men så är skoldagarna = Plugg, skratt och snack där i mellan + lunch. I alla fall måste nog krypa ner i säng om jag alls ska kunna komma upp imon.. är ju en aning seg ibland kan jag erkänna. Jojuste jag och Jasse for till dagis efter skolan för att fixa några uppgifter. Tror nog att det ska bli kul att få praoa där. Man har ju gått där som liten. Lär väl minnas en hel del som jag redan gjorde då vi vandrade runt. Hehehe.. ;) Jaja ska ta och sova - byebye :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar