2011-06-01

Sooligtt och snart sommarlov = :D

Sista skoldagen, som vi då har med skolarbete att göra med. :)) Idag så hade vi den så kallade friskoledagen. Alla klasser spelar mot varandra i olika grenar. Idag spelade vi brännboll och förlorade mot niorna men vann mot sexorna. Sen så hade vi dragkamp och sexorna gjorde plankan. Efter det skulle vi gemensamt äta en finare middag. Det var väl rätt så gott.

Nog kan man ha kul medans man väntar på att få åka hem.. hahahah X) Is inte skriva allt men det var ett och annat. I alla fall så är det sol ute och varmt. Har prommat och lekt med hundarna. Jag och Evve gick på en prommis. Jag gick till och från kullen. Det gick väl sisådär och nog kändes lite efteråt. Planen först var att vi skulle till stan men så blire inte. Tanken nu är att vi ska fara till Evve, alltså jag, jasse och mikkis. Sen vet jag inte vad vi hittar på.. men det ser jag väl då.

Nu har vi lov till måndag och sen far min klass och 9an till Linafallet och tältar en natt. Tror att det kommer bli kul :P Eller mer hoppas. Äh is inte sitta här framför datan nu när det äntligen är sol så drar till Evve ;) hejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar